Garantie & Service
Goalie Sports houdt zich aan de wettelijk bepaalde garanties, dus ook buiten de fabrieksgarantie.
Mocht u een defect product hebben, dan kunt u het beste voor een goede afhandeling hier een aanvraag indienen: https://www.goaliesports.nl/klantenservice . Goalie Sports garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.
Uiteraard kunt u bij een vraag hierover contact opnemen (zie contact gegevens)
Defect bij Levering
Het kan voorkomen dat een product bij levering defect is. In dat geval dient u zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen, dit te melden bij Goalie Sports. Alleen na onze goedkeuring kan het product binnen 11 dagen (na ontvangst van de bestelling) naar ons teruggestuurd worden. U ontvangt vervolgens zo spoedig mogelijk een vervangend product. Deze zending wordt door ons gefrankeerd, dus u hoeft niets te betalen bij ontvangst. Indien u niet binnen 7 dagen melding maakt van het defect bij levering van het product dan wordt het defect behandeld als zijnde garantie. Na ontvangst zullen wij het product testen op het aangegeven gebrek. Goalie Sports kan afhandelingskosten in rekening brengen als het gebrek niet kan worden bevestigd.
Voordat u een product kunt retourneren moet u daarvoor van ons toestemming hebben gekregen. U ontvangt hiervoor een schriftelijke bevestiging via de een mail bericht. Bij uw aanvraag dient u duidelijk aan te geven om wat voor product of bestelling het gaat en wat de klacht of het defect is. Uw aanvraag wordt beoordeeld door Goalie Sports. Na acceptatie kunt u het product dan opsturen.
Defect binnen garantie termijn
Het kan voorkomen dat een product defect is. In dat geval kunt u dit kenbaar maken via ons mail adres. Wij zullen aangeven of het product naar ons gestuurd kan worden. Na ontvangst zullen wij het product testen op het aangegeven gebrek. Goalie Sports kan afhandelingskosten in rekening brengen als het gebrek niet kan worden bevestigd of als het product door de gebruiker beschadigd is. Afhankelijk van de klacht en het product kan deze worden gerepareerd of worden omgeruild voor een vervangend of nieuw product.
Order annuleren
Indien u uw order wenst te annuleren, kunt u dit via een mail bericht of telefonisch kenbaar maken (zie contact gegevens). Een order kan kosteloos worden geannuleerd, u helpt ons dit zo spoedig mogelijk door te geven. Indien de order reeds is verzonden, kunt u deze actief weigeren bij aflevering en wordt deze automatisch aan ons geretourneerd.
Goalie Sports zal vervolgens de aankoopwaarde van producten binnen 10 dagen crediteren indien de producten en de verpakking in dezelfde staat worden geretourneerd als bij de levering het geval was. Producten mogen uit de verpakking worden gehaald, maar dienen als nieuw, in een onbeschadigde verpakking (gelijk aan de originele verpakking) en compleet met alle toebehoren te worden geretourneerd.
Klachtenprocedure
Het kan voorkomen dat u een klacht heeft. Uiteraard proberen wij dat in onze dienstverlening te voorkomen, maar het kan voorkomen dat u niet tevreden bent en hier een klacht over wilt indienen. Dat kan via ons contactformulier of via een email aan info@goaliesports.nl. U ontvangt binnen een week een reactie van ons.
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen. Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.