Meest Gestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij, neem direct contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang artikelen nog in de winkelwagen staan, kunt u uw bestelling nog wijzigen. U kunt bijvoorbeeld de maat en het aantal nog wijzigen of eventueel artikelen verwijderen of toevoegen.
Nadat u het bestelproces heeft afgerond met de betaling, is het niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen.

Heb ik garantie op de producten die ik bestel via de Goaliesports webshop?

Bij aankoop van artikelen in de Goaliesports webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de Goaliesports webshop.

Ik heb geen bevestigingsmail en/of Track & Trace code ontvangen. Wat nu?

Als u de e-mail(s) niet kunt vinden in uw inbox, raden wij aan om eerst uw spam- of reclamefolder te checken. Is de mail ook hier niet binnengekomen? Neem in dit geval contact op met de klantenservice van de Goaliesports Webshop.

Worden mijn gegevens veilig behandeld?

Ja, uw gegevens worden veilig behandeld. Binnen de website worden uw gegevens via een SSL-beveiligde omgeving, versleuteld verzonden. ( zie de https://www. ). Kiest u voor online betalen met iDeal, VISA of MasterCard, dan doet u dit veilig via de door u bekende, beveiligde betaalomgeving van de betreffende betaalmethode. De financiële afhandeling van de orders zal geschieden door iDeal en Mollie.

Zijn er extra kosten voor de verschillende betaalmethoden?

Nee, er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor betalen in de Porsche webshop.

Met welke betaalmethoden kan ik in de Goaliesports webshop betalen?

U kunt in de Goaliesports webshop veilig betalen met iDeal!

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling uit de Goaliesports webshop wordt via PostNL verzonden. U ontvangt per e-mail bericht zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten en bij PostNL is aangeboden. PostNL bezorgt uw bestelling op het door uw gekozen adres.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik deze niet in ontvangst kan nemen?

In dat geval biedt PostNL uw bestelling eerst aan bij de buren. Kunnen ook zij uw bestelling niet aannemen, dan laat de postbode een bericht bij u achter. Op dit bericht staat een code waarmee u op de website van PostNL een andere bezorg afspraak kunt maken. Mocht u ook bij deze 2e bezorg poging niet in staat zijn uw bestelling in ontvangst te nemen, dan kunt u het pakket binnen drie weken afhalen bij uw postkantoor op vertoon van een legitimatiebewijs.

Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

U kunt de direct beschikbare artikelen gelijk geleverd krijgen en de overige artikelen gezamenlijk ontvangen in een tweede levering. U kunt er tevens voor kiezen om alle artikelen in een keer geleverd te krijgen wanneer alle artikelen beschikbaar zijn. Let op! Het artikel met de langste levertijd bepaalt het moment van levering.